קפיצה לתוכן קפיצה לתפריט הראשי קפיצה לפוטר

מרכז צעירים וואדי ג'וז, ירושלים

מחלום לחזון - יצירת מבנים בריאים וירוקים יותר

מאפיינים עיקריים

לקוח: הקרן לירושלים
סטטוס ביצוע: מאוכלס

רקע

הקרן החדשה ירושלים פועלת כבר שנים רבות ברחבי ירושלים ומקדמת שוויון. לאורך השנים הקרן מעמידה יוזמות של מבני ציבור בבנייה איכותית ומתקדמת. במועדון הנוער וואדי ג'וז הושקעה מחשבה רבה על מנת לתכנן את הדירות והבניין באופן מיטבי המטיב עם המשתמשים ועם הסביבה. הבנייה הירוקה נועדה לתכנן ולבנות אתמועדון הנוער מותאם ככל הניתן לסביבה שלו, מבחינה אקלימית, חברתית ובריאותית. התכנון הביא לחיסכון משמעותי בצריכת חשמל, שיפר את הקשר עם החוץ וחיי הרחוב והפך את חלל הבית למקום בריא יותר לשהות בו.

 

איפה הפרויקט פוגש את המומחים של KVS?

מועדון הנוער ואדי ג'וז בריא יותר!

היות ומדובר במועדון אשר נועד עבור בני נוער וילדים, הדגשים החשובים ביותר בפרויקט היו בריאות המבנה והשטחים הפנימיים והחיצוניים לרווחת המשתמשים. איכות האוויר בפרויקט טופלה על ידי מערכות אוויר צח מאובזרות במסננים בדרגת יעילות גבוהה ביותר, אוורור טבעי איכותי ובחירת חומרי בנייה עם מינימום פליטות של רעלנים לאוויר. כמו כן, נושא הקרינה נבדק ממערכות חיצוניות ופנימיות של המבנה כדי להבטיח שאין אזור בפרויקט עם רמות חשיפה גבוהות.

במקביל שטחי החוץ האיכותיים, תוכננו במטרה לספק שטחים הולמים לצעירים המשתמשים במבנה בכל ימות השנה, אודות לשילוב בין אזורים מוצללים לכאלו החשופים לשמש ומוגנים מרוח חזקה.

דילוג לתוכן