קפיצה לתוכן קפיצה לתפריט הראשי קפיצה לפוטר

על חום, קור ומה שביניהם

הדרך היעילה והחכמה ביותר לעמוד בדרישות

ת"י 1045 לבידוד תרמי של מבנים נכנס לתוקף בסוף שנות ה-70 בעקבות משבר האנרגיה העולמי ומהווה מאז שנת 1985 דרישה מחייבת ליישום בכל בנייה חדשה. ת"י 1045 קובע את הדרישות המינימליות לבידוד מבנים בהתאם לייעוד המבנה ולאזור אקלים שהמבנה נמצא בו. התקן מתייחס למרכיבי מעטפת המבנה, ביניהם: סוג החומר, משקלו, טיב הזיגוג ועל פי אזור האקלים.

הייעוץ התרמי משמש את היזם בשלושה אופנים: הראשון, עמידה בחוק התכנון והבניה המחייב עמידה בת"י 1045, השני – עמידה בדרישות העירייה עבור היתר בנייה וטופס 4, והשלישי, שיווק מוצר תקין ואיכותי יותר לדיירים.

לאסטרטגיית הבידוד (הדרך איתה נבודד את המעטפת על פי המרכיבים הנדרשים והזיגוג) משמעות גדולה הן ביישום הפרטים בפועל והן בעלויות הכספיות בפרויקט. בידוד המבנה משיק לדרישות התקן לבנייה ירוקה ולמעשה עמידה בת"י 1045 נכללת בין דרישות הסף של ת"י 5281.

טיב הבידוד משפיע על הדירוג האנרגטי המתקבל בת"י 5282, לכן מומלץ להתקשר עם יועץ תרמי המשמש גם כיועץ לבנייה ירוקה בפרויקט על מנת לאפשר את מקסימום התיאום לעמידה בדרישות התקנים. פעולה זו חוסכת זמן וכסף – ומעניקה לכם כיסוי היקפי לאור הדרישות.

KVS מספקת שירותי ייעוץ תרמי ופיקוח עליון תרמי לת"י 1045 עבור כל סוגי המבנים, ועושה זאת תוך עבודה מקצועית, מהירה ושיקולי עלות תועלת מנקודת מבטו של יזם הפרויקט. המהנדסים שלנו מעודכנים בתקנים המתחדשים, חשופים לחומרי גלם בטכנולוגיה מתקדמת, ומאפשרים ליזם מגוון אפשרויות לעמידה בתקנים, עם דגש על מהירות הביצוע והפחתת עלויות.

דילוג לתוכן