קפיצה לתוכן קפיצה לתפריט הראשי קפיצה לפוטר

בניית אסטרטגיה ל-NET ZERO CARBON

הדרך שלכם לפתוח שווקים חדשים, ולהוביל בשוק המקומי

במציאות החדשה, חברות גלובאליות רבות מצהירות על Net Zero Carbon (אפס פליטות פחמן נטו). המניעים המרכזיים של חברה בהצהרה מסוג זה הינם הרצון להוביל את השוק המקומי, להתכונן למס הפחמן, לקחת אחריות על השפעת החברה על חימום כדור הארץ, ולתת מענה לדרישות הלקוחות אשר יושבים בשרשרת אספקה של חברה רחבה יותר אשר דורשת גם היא הצהרת NET ZERO.  

 

החברות שמצהירות על יעד של Net Zero Carbon כוללות אפס פליטות גם משרשרת האספקה שלהן (Scope 3), משמע, שהן דורשות יעד דומה גם מהחברות שאיתן הן משתפות פעולה. חברות אלו בוחנות ובוחרות את הספקים שלהן על בסיס ביצועים של טביעת הרגל הפחמנית. מבין הקריטריונים הנפוצים כדי לעבוד עם חברה שהצהירה על אפס פליטות ניתן למצוא:

  1. את הבקשה להצגת המדרך הפחמני של הארגון,
  2. אסטרטגיית הקיימות של הארגון לטווח הקצר, בינוני וארוך 
  3. הצגה של דוח ESG או דוח קיימות של הארגון העומד בבסטנדרטים הבינלאומיים. 

 

 

מדובר בנושא חדשני ומורכב אשר דורש התייחסות מקצועית, בניית אסטרטגיה ותוכנית טקטית לעמידה ביעדים.

בניית האסטרטגיה על ידי מהנדסי הקיימות של KVS כוללת את שלושת אבני הדרך החשובות בדרך לאיפוס פחמני – מדידה, הפחתה וקיבוע. למעשה, אי אפשר לאפס את הפחמן בארגון מבלי להשלים את הצד השני של המשוואה – סילוק וקיבוע הפחמן הדו חמצני באטמוספירה בהתאם לגובה פליטות הארגון.

דילוג לתוכן