קפיצה לתוכן קפיצה לתפריט הראשי קפיצה לפוטר

אדוני המחוקק, אדוני המחוקק

ככה יצרנו מענה הוליסטי אשר עולה ללקוח על כלל הצרכים במקום אחד

המודעות הסביבתית גדלה בשנים אחרונות ואיתה גם הרגולציה. למעשה, במרוץ השנים – התכנון הסביבתי נקשר בד בבד עם התכנון הפיזי של מבנים ושכונות.

בעת הבניית החוקים והתקנים ראה לפניו הרגולטור כמטרה לייצר איזון נכון בין האינטרס היזמי וקידום תשתית הבנייה, אל מול צורכי הסביבה והצורך בשימור המשאבים הקיימים – שימור הנוף אל מול פיתוח המרחב הכפרי/עירוני, שמירה על האקולוגיה לצד התחשבות בצורכי הציבור והרחבת הבנייה.

היחידות הסביבתיות בעירייה מתנות את אישורם בקבלת דוחות מומחים במגוון רחב של נושאים, ביניהם פסולת, אקוסטיקה, זיהום קרקע, אסבסט, סקרי השפעה על הסביבה, מודל הצללות ורוחות ועוד.

המחלקה הסביבתית של KVS מספקת שירותי תכנון, ייעוץ, ליווי וניהול במגוון רחב של פרויקטים סביבתיים עבור קבלת האישורים הנדרשים מהיחידות הסביבתיות.

כחלק ממענה הוליסטי על כלל הצרכים שלכם, תחומי הייעוץ של המחלקה כוללים ליווי תוכניות מתאר, תב"ע, היתרי בניה, ומענה לדרישות של בדיקת קרקע מזוהמת, גזי קרקע וטיפולים בקרקע ומי תהום.

כאמור אנשינו בעלי ניסיון עשיר בתחום, הן בהכנת חומרים בשלבי התכנון, והן במתן ייעוץ למחלקות סביבתיות ובדיקת החומרים עצמם בשלבים מתקדמים של הבנייה.

דילוג לתוכן