מאפיינים עיקריים
-
במהלך 15 השנים האחרונות, מספר מקרי המוות בילדות ירד לחצי. זה מוכיח כי ניתן לנצח את המאבק נגד כמעט כל…לקריאה
-
אחד מכל שלושה אנשים חיים ללא תברואה הולמת. הדבר גורם למחלות מיותרות ומוות. למרות שנעשו צעדי ענק הכוללות גישה למי שתייה…לקריאה
-
תשתיות מתפקדות כהלכה וחסינות הן אבני הבניין עבור כל קהילה משגשגת. על מנת לתת מענה לאתגרי העתיד, על התעשיה והתשתיות…לקריאה
לקוח: רשות שדות התעופה
סטטוס ביצוע: הפרויקט הסתיים
רקע
הזרוע הרביעית של טרמינל 3 נקראת זרוע E. הזרוע תוכננה על ידי האדריכל משה ספדיה אדריכלים והאדריכלית העמיתה אירית כוכבי אדריכלים, על פי הנחיות הנהלת רשות שדות התעופה והנהלת נתב"ג. תכנון הזרוע מאפשר הוצאה בו זמנית של 32 מטוסים בטיסות בינלאומיות ונועדה להתמודדות עם הגידול במספר היוצאים והנכנסים בנתב"ג הצפוי להגיע למעל מ-20 מיליון נוסעים בשנה.
איפה הפרויקט פוגש את המומחים של KVS?
מכיוון שמדובר בפרויקט "תוספת", בנייה של זרוע חדשה לטרמינל הקיים, האתגר המרכזי היה בצורך לשפר את הביצועים האנרגטיים של מעטפת המבנה והמערכות תוך כדי בנייה של זרוע זהה לזרועות B, C ו-D בטרמינל. כמו כן, אתגר נוסף שהמהנדסים שלנו פגשו היה יצירת ממשק בין צריכת האנרגיה לקירור וחימום לצד איכות אוויר פנים מבנה ורמות הCO2 בחלל הטרמינל. כנהוג בפרויקטים של KVS, המשימה הושלמה בהצלחה.